X
Angående oppdateringer på thanke.no
Vi har oppdatert thanke.no med en rekke forbedringer. Det er mulig at din nettleser ikke laster inn alle endringene med en gang, noe som kan føre til at nettsiden ikke ser riktig ut. Hvis så er tilfelle må du sannsynligvis tømme mellomlageret (cachen) for å se de nye endringene.
Internet Explorer, Firefox, Google Chrome og Opera på Windows eller Linux
Hold nede Ctrl og trykk F5.
Safari, Firefox og Google Chrome på Mac OS
Hold nede Cmd og Shift og trykk R (Firefox og Chrome) eller hold nede Shift og klikk på Reload på verktøylinjen (Firefox og Safari).
Close
Loading

Min Side

Reklamasjonsskjema
Leveringsadresse:
Reklamasjonsskjema
Norli Distribusjon AS

Ringeriksveien 16,

3400 Lier

 

Postboks 644,

3412 Lierstranda

Reklamasjonsfrist feilleveranser er 7 dager etter mottak. Ved tilbakekjøp skjer retur for kjøpers regning og risiko, og det vil bli fratrukket et gebyr på 20% av ordreverdi. Varer må returneres i originalemballasje og være i en slik stand at den kan selges på ny. Skaffevarer tas ikke i retur. Anmodning om retur må skje innen 8 virkedager fra mottakelse av varen. Returen må være mottatt ND innen 15 virkedager. Minimumsgrense for reklamasjoner pr. skade/ hendelse på NOK 200. Reklamasjoner under dette beløp behandles ikke da dette utgjør veldig små beløp totalt på årsbasis og  dette er arbeidskrevende både for ND og for butikk/ kunde.

All reklamsjon/retur skal godkjennes av ND kundesenter før varer returneres.

Reklamasjonsårsak *:
Transportskade
Manko i sending
Defekt vare
Feilleveranse/ikke bestilte varer
Tilbakekjøp/feilbestilling (Kunde besørger frakt)
Varenr
Artikkelnavn
Antall bestilt
Antall mottatt
Legg til ny rad
Send inn skjema